Pierwsze efekty pracy zespołu teatralnego
Grupa teatralna działająca w Szkole Podstawowej przy Zespole Szkół Powszechnych w Damasławku, realizująca projekt „Cyfrowa Szkoła
Wielkopolska@ 2030-podprojekt Wielkopolska Akademia Talentów, przez cały miesiąc listopad pracowała nad zgłębieniem tematu dotyczącego zwyczajów katarzynkowych i andrzejkowych w dawnej Polsce na Pałukach. W tym celu poszukiwała wiadomości w zbiorach bibliotecznych, adaptowała salę lekcyjną na izbę pałucką. Efektem miesięcznej pracy zespołu jest film edukacyjny nakręcony przez uczniów. Koordynatorkami projektu są: Anna Kasperkowiak i Żaneta Mosiek. Dziękujemy za pomoc w realizacji pierwszej części zadań projektowych właścicielowi „Piekarni Cukierni” Sławomirowi Cholewińskiemu, Bolesławowi Szmani i rodzicom, którzy wspierają dzieci w tym przedsięwzięciu.
#FunduszeUE, #FunduszeEuropejskie, #CyfrowaSzkołaWielkopolska2030 #CSW2030.
„Szkoła (tu nazwa szkoły) bierze udział w Projekcie Województwa Wielkopolskiego „Cyfrowa Szkoła Wielkopolsk@ 2030” realizowanym przez Ośrodek Doskonalenia Nauczycieli w Poznaniu w partnerstwie z Ogólnopolskim Operatorem Oświaty w ramach Programu Fundusze Europejskie dla Wielkopolski na lata 2021-2027